gokhan_gokhan Arkadaşlar oyun çıkmadan önce oyunun resimlerinde bazı pc dergilerinde GTA SA da basketbol oynayabileceğimizi söylüyordu valla şu ana kadar hiç oynayamadım varmı basketbol oynayan acaba???
gokhan_gokhan resim gönderinde görelim nasıl oluyor basket sahasına gelioz o kadar bişey olmuyor biraz anlatında biz de yapalım demi ama
Witch-King dostum basketbol sahasının oraya git orda basketbol topu olacak onun yanına git f ye veya enter'a bas basketbol oynarsın
xxxxxxxxxxxxxxxx ne yicem ben yaptım walla ekmek kuran çarpsın ki anlatıyom potadan geriye gidin sonra koşun dibine koşun koşun dibine geldiğinzde 2 kere space basın eğer yakalayabilirsem ss gönderirim
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine alın size basılmış smaç :D obbbbaaaaa:):) vay bea gavur yapıo be kardeşim:P:) (sana demedim:)) oyunu yapanlara diom
Dagmadaner Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ ne yicem ben yaptım walla ekmek kuran çarpsın ki anlatıyom potadan geriye gidin sonra koşun dibine koşun koşun dibine geldiğinzde 2 kere space basın eğer yakalayabilirsem ss gönderirim iide zaten space ila koşuluo :D:D
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: Dagmadaner iide o potada top yokki adam orda nasıl oynamış.. smaç bastığı zaman top,adamın önünde kalmış
MercilesS Basket oyananıyoda acaba rakipli oynanıyormu deneyen var mı? Benim denemek için hiç vaktim olmadı da.