evet fifa ve fifacılar son nefeslerini alıyo.yaşasın PESci gençlik.benim küçüklüğüm hep fifayla geçti evde pc olmadığı için haftalarca anneannemde kalıp fifa oynardım tam hastasıydım.dayımlar beni fıfacı,fifa mnyağı diye çağırırlard.Ama artık o dönem kapandı.