Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
Ne diyon sen yaaaa? Aklın başında demi? Bu güzel bir haber değil, bomba gibi bir haber. Bu resmen acizane Fifa'nın bitişidir abi. :D (Şahsi yorumumdur) Pes'imiz artık tam bir futbol oyunu oldu desenize. Rica ederim haberin kaynağını göster. :)
PES ağzıyla kuş tutsa gene de fifaya değişmem.Herkes birbirinin görüşüne saygılı olmalı bence.
Fifayla PES i karşılaştırmak elmayla armutu karşılaştırmak gibi bişey.Ben fifayı seviyorum ve sevmek için nedenlerim var.Eğer birgün fifa PES e benzerse ancak o zaman oynamam fifayı.PES i sevenlerin fifayı sevmesi,fifayı sevenlerin de pesi sevmesi zor.
Ben maç yaparken heycanı severim.Sürekli pozisyon olsun top bir o kalede bir bu kalede olsun action hareket olsun isterim.Rakibimin beni zorlamasını atmosferin ve seslerin gerçekçi olmasını isterim.Bu aradıklarımın hepsi de fifada fazlasıyla var.
Fifa severlerle PES severleri de birbirinden ayıran noktalar bunlar zaten