Black Cat Hmmmm...kumaş süpper...güsel çalışma... afferin demekten bir türlü kendimi alıkoyamıyorum ...ve madem ki kendimi alıkoyamıyorum..o zaman kendimi de kasmanın bir mantığı yok düşüncesine kapılıp bir anda...ismail kardeşime AFFERİM diyorum.. saygılar....... :cool:
Mc.Speedy tşk ederim abi her zaman yorumlarının cevabına bunu yazıyorum çünkü yorumlarında ki kaliteye cvp yok...tşkler tekrar...
ravenpol Evet uzun zamandır takip ediyorum ismail sami kardeşimi vede gelişmese görülmeye değer bu yaşta yetenek var yani anlayacağınız banada öğretiyor o yönüde iyi ama benim tek eleştirim şu forma templatelerini iyi seçmeli vede adidas çizgilerini daha iyi ayarlamalı gerçi biz onuda yapamayız ama...Saygılarımla...Devam ismail devam...
Dragon173 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) KarabükSpor....Forması....Bir Arkadasın isteği ile... 3L Yine Yorumlar ......ve İstek Formalar.... teşekkürler Sami kardeş süper yapmışsın tam istediğim gibi olmuş Teşekkürler
alperenash Orjinal Mesajı Yazan: AragornBurak http://www.adobe.com/products/tryadobe/download.jsp?ftpID=2730 Buradan Adobe Photoshop'un En Son 30 Günlük Deneme Sürümünü İndirebilirsin. Yapman Gerken Ücretsiz Üye Olmak. Saygılar. www.inndir.com dan indiriyorum yine üye olmam gerekirmi :confused:
Chenille Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) FB forması arkadaşlar..... 3L sarı rengi tutturamamışsın
Mc.Speedy Gençlerbirliği.... 3L Formaların fazla iyi olduğuna inanmadım sizin yorumlarınız .. ... . .
Black Cat çalışmaların güsel canım kardeşim...bu da güel olmuş.. AMA ZORO kardeşimin dedii gibi yokmu reklam?....bööle de ii ama sade.. :D başarıların devamını dilyom..