slm arkadaşlar ;hasan11 forma atma anlatımın gerçekten güzel.ama benim bi sorunum war anlatımdaki herşeyi yapıyorum ama en sonunda
AFSFile size has been maximized to insert the bitmap with a minumun color loss
dio ve aşağıya taşıdığım forma geçmiyo aşağıdaki forma resimleri kalkıyo boş oluyo alt taraf.formalar oyunada geçmiyor.Yardımlarınızı bekliyorum!!