Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
yaw arkadaslar bu nedir anlamadim gitti !
adam yakin konusmus dostene kotu bir dusuncesi olmadan sen gelmis adama yorumundan dolayi tsk edecegine msj ini editle demissin arkadaslar bunlari gecelim hasan sas (11) forumdaki butun yazilari takip etmeye calisiyorum ama senin msj larin cok goze batiyor ornegin bi arkadas sana gene cok dostane bir yaklasimla CIRAK demis sende ona ne ole cirak felan demissin bu nedir millet seninle hasan bey felan diye mi konusacak ?
bak yazmiyorum yazmiyorum hala vir vir yapiyosun burda hic adam gibi felan var mi ha ?
insan gibi soru sormusum ve icindede uyar misim sende bundan sonraki msj inde ZORO MUSUN NESIN ile basliyan sacma sapan bisi yazmissin akilli ol ...
hala beni sinirlendiren kelimeler kullaniyorsun benim asabimi bozma forumda surada akillica dur formami yapiyosun ne yapiyosan yap artis artis konusmana gerek yok susuyorum hala vir vir yapiyosun ilk msj imi tekrar oku istersen ...