Mc.Speedy Arkadaşlar işte ilk formam ......Umarım beğenirsiniz her türlü yorumunuzu bekliyorum......Yapdıkça yayınlıycam....
locbycom Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Arkadaşlar işte ilk formam ......Umarım beğenirsiniz her türlü yorumunuzu bekliyorum......Yarınada yayınlıycam.... walla gerçeğe yakın olmuş.. ama sadece gs ile sınırlı kalma bence.. v.manisa ya kadar in :p euheuhe başarılarının dewamını bekliorz.. kolay gelsin..
oydemir Kardeşim ellerine sağlik ilk çalişma için iyi i çıkarmişsin güsel olmuş o yeşillikler ne öyle:) şaka şaka inşallah dahada güzellerina imza atarsın kolay gelsin.
gokercy61 Bravo arkadaşım.O yeşillikler oyuna ekleyince yerini tatlı bi sarılığa bırakıyo.Çok tebrik ediyorum.Başarılarının devamı... Trabzonspor'umuza Salı günkü mücadelesinde güç diliyorum...
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Arkadaşlar işte ilk formam ......Umarım beğenirsiniz her türlü yorumunuzu bekliyorum......Yarınada yayınlıycam.... Forma güzelde başka template kullansan iyi olurdu bunu kaleci templatesi olarak çizmiştim de
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) işte Galatasaray sevdiğim bi formasını yaptım Gs 2003 Deplasman forması.... sende gelecek görüyorum lakin aria logosuna beyaz stroke efekti vermen gerekirdi 2 piksel yeterliydi
Alikevicius avea logosunun yuvarlak şeyini daha büyük yap kardeş öle daha iyi olur. Manisa formasındada çizgiler çok mu ince.Ne bunlar bole sey kagıdı gibi.
Sheva24 100. yıl formasının renkleri kötü özellikle sarı renk renk dışındakiler iyi,iyi gidiyorsun devam et
oydemir Afferim ufaklık sen bu işi yapacan şaka bi yana iyi işler çıkarıyosun devam et kardeşim çalişmalarindda başarilar dilerim:)