Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
Senin ismini özellikle "Destekleyenler" kısmında belirteceğim, sağol. :) Bu arada Ümit Karan'ın resmi gerçekten çok ufacıcıktı, bu nedenle pek iyi olmaığının farkındayım.
çok saol sonuçta bizim için yapılıo bu yamalar tabii ki desteklicez....
sana bütün replerim feda olsun ama daha fazla yollayamıyorum:,(
sana ümit'in güzel resimlerini bulmaya çalışacam