Mehmet Yılmaz epey iyi...
Lee'nin alnı daha açıktı sanki..
Yattara da sağlam..
Hüseyin 'in gözleri küçülebilir belki...
Rüştü 'nün yanakları çökük, usta... Elmacık kemikleri diyeceğim yine ayrıca.. Pek bi parlak pek bi toparlak olmuş bu Rüştü :D Ama genel hatları kesinlikle tutturmuşsun. Olay rötüşlara kalmış...
Kolay gelsin...