abi hakkatten süper gidiyosun.
sadece bir iki hatırlatmam olucak.
sanırım bazı facelerin burunları, burunları tam olanlarında ağızlarında bi sorun var gibi.(şu tam benzemeyen faceleri diyorum) istersen bi chek et derim.yinede daha iyisini görmedim.
inşallah yeni yüz paketintin kusursuz olur.
başarılarının devamı dileğiyle...