ggurak Master League, WEFA Champions League finalinde Arsenal ile Real Madrid'i 7-1 yenmiştim (6 yıldız, 10 dakika)..
burocksbat 1-0 yendim real madridle arjantini :D (daha yeni sayılırım) 5 dk da ama kendi sahamdan gol attım frikiten :D
Venom 5-0 yaptım en fazla 10 dk zaten öyle farklı yenmeye başlayınca oyun sıkıyo her maçını kazanıyosun ben de diyom kendime bu oyuna bi yıldız daha koysalardı ya
Fr€Z€ Orjinal Mesajı Yazan: wasabi121 Sırrı nedir bunun ben 4 yıldıza geçmeye korkuyom arkadaşlar Bnde eeskiden 3 yıldızla ooynuyodum arkadaslarım flaan hep 6 yıldız nedir lan dedim açtım 6 yıldızı pek bi fark göremedim sadedece kaleciler biraz dha iyi oluyor sanki.. :yahoo3dk:
Clooney86 Abiler oyun sıktıysa şöyle yapın 4 tane kendi kalenize atın başlar başlamaz sonra 5 -4 kazanmayı deneyin...!!! Ben dün abime 3 fark verdim.! 5-1 yendim Ondan önce 4 fark verdim 4-0 bitti yani berabere Çok zevkli oluyor walla..!
alperenash bir keresinde dinamo kiev i 15 dk da 5-0 yendim bir kere de türkiye ile 20 dan 3-2 ye çevirdim
Zeus6 Ben arkadası 6 yılızda 13-0 yendim bilgisayarı ise türkiye ile italyayı 7-0 yenebilmistim 10 kişi kaldılar ve 1 penaltı oldu