Clooney86 ÖZÜR DİLERİM SADECE NE DURUMDA OLDUĞUMU ÖĞRENMEK İSTERKEN.OLDU..! BEN 8-0 YENDİM EN FAZLA ...O DA 2 PENALTI OLDU.1 DE FRİKİKTEN TAKTIM.!
TollYvEr arkadaşlar ben kardeşimle oynuyorum ve kardeşime karşı en farkı galibiyetim 3-1 oldu:(:( kardeşim diye demiyorum ama 6 yıldızda 8-9 dan aşşağı gol atmıyor
childofottoman Ben sürekli 5 dakika oynadığımdan 6-1 den farklı galibiyetim yok.Ama bi kere 6 yıldızda 87. dakikaya 2-0 yenik girip maçı 3-2 almıştım o maçı hiç unutamıyorum hem de oyunu alalı daha 1 ay olmuştu...
cracks 10 dakikada galatasaray ile feneri 7-0 yenmiştim.hatta sora screen alıp info@fenerbahce.org'a göndermiştim.yemin ederim :D allah bilir reali alsaydım kaç atardım...
__Figoo__ Real Suudi Arabistan Fantazi macı yaptm :cool: 10 dklk macin ilk 45 dakkasinda mac 7-0 oldu tabi bi gaz dedim 15 yaparım zten araplar ölür ikinci yarı die ama nedenini bilmiyorum mac 7-0 bitti hatta gol yiyodum :confused: acaba su seref golu atma hırsı falan mı vardı?? yapsa yapsa pes yapar diorum
soulofsoccer en fazla 5-0 ama ama süper bi olay geçti başımdan ilk yarı hollanda ile kamerun karşısında 3-0 yaptım ikinci yarı 3-1 yaptılar sora 4-1 yaptım ve 75 dakkadan sora 3 tane saçma sapan bitanede harbici gol yeyip 4-5 kaybettim ve klavyenin yediği yumruk sonucu içini açıp tamir etmem gerekti... (10 dakkalık maç)
soulofsoccer hatta bu arada çoğu kez 2-0 dan 3-1 den hatta bikere de 3-0 dan maç çevirdiğim oldu insan ölüyo sevinçten yaaaaa bu arada klavye parçalayan varmı ben 3 tane yediimm heheheheheheheh acaip kaptırıom komşulardan şikayet bile yedim
Clooney86 Orjinal Mesajı Yazan: soulofsoccer hatta bu arada çoğu kez 2-0 dan 3-1 den hatta bikere de 3-0 dan maç çevirdiğim oldu insan ölüyo sevinçten yaaaaa bu arada klavye parçalayan varmı ben 3 tane yediimm heheheheheheheh acaip kaptırıom komşulardan şikayet bile yedim Ben Son 30 dakikada (15 min ) 4 -0 geriden 5-4 aldım ..Brezilya idim Engiltereye karşı...Çok sevindim yaa ...Abimde ordan hadi bee Salakmısın hayatta yenemessin demişti o da maç başlarken...! Öle sevindiğimi Hatırlamıyom ...! 60 dan sonra yenince onu bi gülme tuttu var yaa.!!!
tumayala ben valla 9-1 interle psv yi yendim adriano 8 gol attı 02 si penaltıydı martins lede orta saha dan attım süper bi maçtı