benim sıçan ,yılan,tarantula vb. yüksek derecede içimi gıdıklayan,fiziksel ve ruhsal bozukluk yapan hayfanlara fobim var.Bide karanlığa karşı ama o biraz hafifledi.eskiden film aralarında tuvaletten çıkınca elimi bile doğru dürüst yıkayamadan salona koşardım.neydi o günler be :D