*Böcek demişken, geçen tanımlayamadığım uçabilen bir karartı (B-UFO: Black Undefined Flying Object) odam da dolaşmaktaydı; elime bir bez alıp bir iki kez vurdum ve bir aralığa düştü, ordan ara sıra çıkmaya çalışmakta lâkin çıkamamaktaydı, ben de oraya ulaşamamaktaydım, en sonunda elime elektrik süpürgesi alıp çekmeye karar verdim. B-UFO ise bu kez hareketlendi ve oda içinde kaçmaya başladı. duvarlara sürtünerek zorlukla uçmaktaydı, ben de elime aldığım süpürgeyi bırakamadım ve gecenin 2sinde elimde süpürge hortumuyla böcek kovaladım, sonunda da çektim işte, bu da böyle bi anımdı...*
...
konuya gelirsek; karanlık yerlerde oluşan tıkırtılardan nefret ederim, uyumaya çalışırken böyle bişey sık olursa, kalkar ışığı açar öyle uyurum.