.ultrAslan. Ve Rigobert Song Yeni sac stili ile (bu sac stilini vestel manisaspora karsi oynadiklarinda gördüm)
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: 've orhan ak pek beyenmedim ben de beğenmedim orhanı ama kabze çok ii olmuş
Fr€Z€ Abi msnde bir beni engellemezsen senle birsey daha konusmak istyorum..Adriano ultra_pes@hotmail.com mailim bakarsan sevinirim..
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Üzülerek söyleyeyim ki, uzaktan yakından Hasan Şaş ile alakası yok. :( düzeltmeye calisacam