.ultrAslan. artik bende bi kay yüz yapayim dedim ve ilk olarak hasan kabze(daha amatörüm lütfen berbat gibi yorumlar yapmayin:D)
.ultrAslan. yav ben appiah face yaptim ama oyunda maske gibi cikiyo neden?? isterseniz o-editten screen koyarim
blackwinter Hasan Kabze süper, tebrik ederim. Ancak dikkat edersen, gözleri biraz daha çekik normalde. Onu bi daha elden geçir, yamalık face olacak, hadi görelim seni;)
blackwinter Madem istek alıyorsun, oyunda hiç beğenmediğim Thiery Henry ve Robben yüzlerini bir de senden görmek isterim;)