IAdam Orjinal Mesajı Yazan: arizen arkdslar ben su hız gostergesi modunu indirdim actıımda unable to execute die bi hata verio ama mod belgelerimde bunu baska biyeremi atcam evetse nereye? yardım valla bende masaüstünde duruyo açıyorum load mod diyorum