IAdam sonunda buldum bilmiyorum daha önce bulan varmı trene binip görev yapabiliyorsunuz ilk başlarda $150 civarı veriyor ama sonrasını bilmiyorum
scarface1023 Ewet cok fazla hız olume neden oluyo.:D Bunu bilyom.İyi paravar.Ben yapıyom gorevleri.Beyler tum yan gorevleri bitirin.Ben ole yapıyom.suan %95.Nerdese %100 bitiricem.
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: arizen hakkatten nerden binioz trene Tren istasyonlarda duruyo ordan binebilirsin
aRiZen arkdslar ben su hız gostergesi modunu indirdim actıımda unable to execute die bi hata verio ama mod belgelerimde bunu baska biyeremi atcam evetse nereye? yardım