Bizim huyumuz bu zaten..bir konu açılır..başlıktaki ve ilk msj daki muhabbetle,en son msj arasında uçurumlar olur hep....
en son geyiğe döner zati...şekil1 örnek a... :D
yaş olayı karışık...motor yanlış hesaplyo evet... :D
yaw bu arada bu topic neyle alakalıydı .. :D