behlem Arkadaşlar az önce hasan mustanı internette arattım bakın ne buldum ... ">http://www.hasanmustan.com>font color=DarkGreen>**Tıklayın**
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: behlem Arkadaşlar az önce hasan mustanı internette arattım bakın ne buldum ... ">http://www.hasanmustan.com>font color=DarkGreen>Tıklayın çok mu gülüncüne gitti
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: BlackCat EVET BEHLEM AYDINLAT BAKALIM BENİDE...BEKLİYORUM... :cool: :D :D :D :D :D Bomba'nın sahibi bile bombayı bilmiyor Behlem kardeş.
awrlord EHUEHEUHEUH BOMBAAAA KARDEŞ HASAN ABİ NİN GOOGLEDE KATILDII YARIŞMALAR MI NE ONLAR ÇIKIYO :drooling:
behlem Arkadaşlar Benim bunu yazmamdaki amacım yoktur sadece sizinle paylaşmak istedim. Herhalde Hasan Mustan Kardeşimiz özel bir site açmış diye size bildirmek istedim. o kadar.
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: behlem Arkadaşlar Benim bunu yazmamdaki amacım yoktur sadece sizinle paylaşmak istedim. Herhalde Hasan Mustan Kardeşimiz özel bir site açmış diye size bildirmek istedim. o kadar. Hee. Daha önce söyleseydin ya. Bizde gerçekten bomba sandık. Site yeniden yanmasın aman.
serromacher **Hasan mustan resmi web sitesi süper ya helal olsun artık açıklamaları ordan yapacak büyük adam oldu hasan abimiz... :scn_onay: :bengal: **
Marty Hasan Mustan abimiz senmisin ya daha yeni gördüm ya senden bi ricam olucak.. ŞU tr spikerde gol olunca hep aynı bağırmışın , ve gooool , diye bunu gol oldu , golgolgol ,top ağlarda gol , gibi daha değişik futbolun içinden şeyler yapabilirmisin...
Black Cat yaw..30 a yakın farklı gol sesi var..ama lavuk oyun motoru bazen aynılarını seçyo.. ama yakında..yeni bir gol sesleri paketi hazırlıcaam
Connors Orjinal Mesajı Yazan: BlackCat Arkadaşlar ben zaten büyük bir adamım...29.... :D İyide Hasan abi profilinde 28 gorunuyor :D