Polat Alemci Bu forumun özelliği,geniş içerikli olması,iyi bir dizaynı ve hoşlanmamızı sağlayan özellikleri olmasıdır.Bu jendine has özelliklerden de tabiki herkes kendini burada buluyor.
Burakreis Kaç kere vaz geçmek istedim ama geçemedim...Sanki birseyler beni buraya cekiyor kopamiyorum 2001 den beri bu siteyi taniyorum ama hala vaz geçe bilimis diilim.Sanirim site kapanana kadarda burdayim....
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu yuuhhh artık eminmisin görmedğine istersen bir makaay a sor... :) Niye Makaay onu çözemedim :confused: :confused: :confused:
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Niye Makaay onu çözemedim :confused: :confused: :confused: herneyse boşver konuyu dağıtmayalım ;):) (makaay yada cracks e özelden sorar san onlar söyler :))
dieforyouGS ben siteye futbol için girdim ama artık ne hikmetse futbola değil konu dışına falan girorum galiba futboldan sıkıldım
SuperBamm bende fm için girerdim ama fm benim için çabuk bitti. futbol foruma falan da girmem. konu dışı vs. takılıyorum ama tv de maç olursa izlerim tabe...
ZlataN Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow blueeda diye bir bayan üyemiz var...... hadi yaa ben onu yıllardır erkek zannediyodum.ii oldu sölediin.ters bi cevap vermeyelim hanfendiye :hihi:ben futboldan bayağı çakarım ama pes yama,fm taktik gibi şeylerle fazla haşır neşir değilim
R@PP€R Siteyi Fifacenter zamanından beri takip ediyorum, ama forumu üye olduktan sonra takip ediyorum... Her neyse o zamanlar sırf yama için takip ederdim siteyi ama artık aynı ilgiyi konudışı forumlara da gösteriyorum... Futbolu çok severim :)