oydemir Orjinal Mesajı Yazan: awrlord arkadaşlar patchi indiripte istanbulda olan arkadaş varsa bi cd alışverişi yapalım? Kardeşim kusura bakma lütfen! forum yetkilisi arkadaşlarimizin onayı olmaksızın böyle birşey yapmam söz konusu olamaz lütfen emeğe saygı!
RubenMartin yaa komik olcak ama nasıl ekleniyoki bu oyuna? pes4 e tabi... (artı bi insan bu kadar uzak olur :) )
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: aydinaydin ya p.tesi inşallah aksilik cıkmazda oynarız :) İnşallah p.tesi yi iple çekiyom walla :scnbebek:
Mc.Speedy çok güzel bi yama tabiki arkadaşlar sanada tşkler oydemir resimleri upload ettiin için....devam et böle
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin bi soru?? bende wolf patch yüklü nası olcak şimdi??? yok yok yok....Hiçbişe olmaz...indir ve kur...
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin bi soru?? bende wolf patch yüklü nası olcak şimdi??? Kardeş teknik bir sorun çıkmaz da, yükledikten sonra wolf patch'deki bir özelliği aramazsın inşallah tekrar :) Çünkü bu yama da zaten wolf patch gibi oyunu baştan aşağı değiştiriyor...
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Kardeş teknik bir sorun çıkmaz da, yükledikten sonra wolf patch'deki bir özelliği aramazsın inşallah tekrar :) Çünkü bu yama da zaten wolf patch gibi oyunu baştan aşağı değiştiriyor... eywallah saolun.. Cd si bende yok zaten.. Bi yeniden kur deseniz bitmiştim walla... :D :D