Orjinal Mesajı Yazan: ravenpol
arkadaşlar bişey sorcam spikerimiz dört büyüklerin futbolcu isimlerini söylüyormu söylemiyormu bana sanki sölemiyor giib geldi
ya sizce yanılıyormuyum
Kardeşim yeni yamadaki opt dosyasında isimleri sölemiyo maalesef elindeki eski WE TURKA v1.0 versiyon yamanın KONAMI-WIN32PES4OPT dosyasını senin oyundaki save folder1 klasörünün içine kopyala yapiştir 4 büyüklerin futbolcu isimlerini Ailemizin spikeri Hasan MUSTAN kardeşimizin sesinden dinle:)