Orjinal Mesajı Yazan: denizlampard
cebimde kalan 10 euroyla gittigim FB-GS maçı..maçın başlamasına 20dk kala gitmeye karar verdim maça ve cebimde gerçekten 10euro para wardı o zaman euro 1.100.000 mü neydi fazla bişi degildi o maçın biletleride 15milyondu..stadın cevresinde aval aval dolaştıktan sonra kimsenin bana 10 euroya maçın biletini vermiyeceğini anladım ki o anda adamın tekini allah göderdi abi bilet lazım mı dedi bende lazım ama 10 euro war verirmisin dedim ne kadar ediyo dedi 15 milyon dedim(YALAN 11 milyon ediyodu)neyse adamda dedi al o zaman bende büyük bi hevesle girdim tabi stada ve o maç FENERBAHÇE 6 GALATASARAY 0 olarak bittiğinde o maça gidemeyenlere acıdım walla...sonrada kadıköyden suadiyeye yürüyerek dönmek zorunda kaldım:D ama o maç herşeye değerdi!!!ankaraya yürürdüm walla:D
sevgili arkadaşım ezikbahçe tarihinde 3 veya 4 maç dışında unutulmaması gereken bir şey olduğunu sanmıyorum.manchester city,bordeux,manchester,ve galatasaray ki başka da tarihinizde hatırlanmasını istediğiniz bir şey yok...!