Orjinal Mesajı Yazan: ZlataN
ben bir iki kere powerade içtim.Valla pek biş anlamadım.aldğımda baya gaza gelmiştim.sanki içince uçcaktım düşüncesi tabi o zamanlar küçüktük.bi de az bi ritmix içtim.içmeyenlere tavsiye etmem.beğenmedim
evet
ben de küçükken alırdım
derdim artık kanatlancam
kimse beni tutamaz falan diye
ama yalan olmuştum :D
hocam ritmix mayasız bira gibi bişey
tadı iğrenç biraz birayı andırıyo
ama bu dediğimle biranın
tadının iğrenç olduğunu kastetmedim
zaten değil de... ;)