Arkadaşlar emeğe saygım sonsuz olmakla birlikte çok uzun zamandır üzerinde çalışılan ve en geç bugün çıkacağı duyurulan bir yamayla ilgili olarak bu kadar sorun yaşanması(üstelik de bazı arkadaşlar tarafından her ne kadar önemsenmez gözükse de sorunlar virüslerle ilgili ve oldukça ciddi sonuçlara neden olabilecek boyutta) burada günlerdir bekleyen ve saatlerce bilg.başında dosya indirmeye çalışan insanların emeğine ve beklentisine de saygısızlık diye düşünüyorum.pişkin pişkin antivirüs programının kaldırılıp yamanın öyle yüklenmesini önermek,virüsleri bilgisayarınıza alın sorun olmaz demek değil insana,emeğe saygılı bir yaklaşımdan geçer çözüm.yamayı hazırlayan ve yayınlayan arkadaşların en kısa sürede virüse maruz kalan tüm arkadaşlardan özür dileyip dosyaları serverdan kaldırıp yeniden temiz birşekilde upload etmesi beklentisiyle..sevgiler saygılar