arkadaşlar nasıl yorumlar yapıyorsunuz!hiç bir şey mukkemel olmaz!zaten sizin ısrarlarınız ve bekleyişinizi en kısa zamana indirgemek için arkadaşımız hiç bir şey karşılığı olmadan cabalayıp koşturarak upload ediyor sizde,yok virus çıktı neden taratmadınız sorunlarla karşıya çıkıyorsunuz!biraz ılımlı ve yapılan çalışmaya saygı çerçevesinde olalım!virus olabilir makineyide hiç bir virus kolay kolay çökerttmez!diyeli kurdunuz sizin bilgisayarınızıa virus bulaştı ctrl alt delete yaptıgınızda gorebiliyorsunuz veya goremiyorsunuz amam makineniz olmadık işlem yapıyor!size tavsiyem ilk once birleştirme işlemini yapın yaptıktan sonra taratın dosyayı duzeltin seçeneğini tıklayın!ve bilgisayarınızı temizlemek istiyorsanız sisitem başlangıç disketiyle bilgisayarınızı açıp msdostan f-prot (müthiş program) onunla taratın Not:diikkat edilecek dosyayı silmesini değilde duzelteme seceneğini diyebilirsiniz
bu damı olmnadı! yapamadınız yani öyle duşunuyorum!bilgisayarınızı yeni başlattığınızda f8 tuşuna basın sizie ekranda seçenekler gelecek orta guvenli kipte açın
bilgisayarınız açıldıgında bilgisayarınızı eski bir zamana bir onceki gune geri yukleyin(sisitem geriyukleme) bakın virus kaldımı!