Makaay Gecen sene tümay daydım valla o kadar kalabalık dershaneler iyi degil ben bunu anladım sonucta bir süre sonra bıraktım zaten. Bu arada konuyu bu tür tartısmalara getirmeyin...
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: iddalist Bu arada FEM dersanesine hiç gitmemiş kişiler dersane hakkında nasıl yorum yapıyorlar onu da merak ediyorum, biz gittik gördük onlar nerden gördü? Ben iddaa ediyorum Final, Uğur ve FEM'e gittim lise boyunca. Final çalışan öğrencinin deranesi kimse sana ders çalışıyormusun diye sormaz. Uğur dersanesinde eğitim seviyesi çok düşüktü çünkü öğretmenler hep emekliydi hiçbir işe yaramadı. Fem'de özel olarak dersane öğretmeni olarak yetiştirilmiş öğretmenler görev alıyor ve Fem'deki öğretmenler 2000 tane dersanenin içinden seçiliyor. Bilmeyenler için söyleyim Güvender grubunun 2000 üzerinde eğitim kurumu var. Bu öğretmenler her sene Türkiye derecesi çıkardıkları için bir hayli tecrübeli. Rehberlik konusunda da onlar kadar ilgileneni görmedim. Ve hernedense kimse bana ne "din" nede "siyaset" anlattı! Acaba dersaneye gitmeyenler bizden iyi mi biliyorlar? FEM dershanesine gitmedim ama giden sayısız arkadaşım var onlar bana anlatıyor,bu yüzden çok iyi biliyorum;)