Benim bildiğim SONY Daima böyle şeyleri ilk Japonya'da piyasaya sürer ve hatta televizyonlara konu olurdu. PS2 öle olmuştu. Yani bence Almanya ve Hollanda'da çıkmak hikayesi yalan ayrıca benim birçok akrabam Almanya'da oturuyor öyle bişey olsa haberim olurdu.
_CJ_'in haberini beğendim hep beklenen şeyler bunlar aslında belki de trgamer'da burası gibi istek forumu yapmıştır ve sonuçta bu listeyi çıkarmıştır. (Benim fikrim) Ama gerçek olmasını ümit ediyorum.
Afişlerde üç şehrin ismi geçiyor. Londra, Paris ve Liberty yani 2 şehir Avrupa'da biri ise Amerika'da bence Özgürlük anıtı Liberty'de olabilir. Görevler arasında uçakla seyahat etme olanağı olabilir. Bizim kullanmadığımız bir uçakla. :D