Beyler cok alakasız olacak ama affınıza sığınıyorum.
Evet yanlış görmediniz duymadınız.Bugün Sony yetkilileri internetten Sony PS bayilerine tanıtım ve makinenin teknik ve oynanış özelliklerini öğretmişler.Yani klavuz deniyor sanırım.Vede Ps3'ü şimdi çıkarmalarının nedeni ise Ps2'nin çok fazla ele düşmesi ve eskisi kadar rağbet görmemesi imiş.Size bir süpriz daha;Ps3'te eski yeni TVlerde 3 boyutlu oynayabilme vede içindeki herşeyi ellerle kontrol edebilme olacakmış yani eldiven varmış sanırım elektronik olarak ne yaparsan oyun içinde onu yapıyormuş.Tanıtımda göstermişler bunu.Yalan malan değildir bu.İnternetteki tanıtım ve bilgilerde böyle birşey geçmiyormuş ama aşmış dedikleri olayda burada imiş.Valla adam öyle dedi hatta ben direttim hady canım sende die.Adam uzmanı olduğundan.Bide Sony teknik bayisi.İşte ondan size bu bilgileri vereyim dedim.Ps3'ün şu an çıktığı yer Almanya ve Hollanda.Fiyatı 2.5 Milyarmış şu an.Ama ileride düşeceğini öngörüyor adam.Aynı plazma tvlerde olduğu gibi.Kasım-Aralık gibi Türkiye'de çıkacakmış..Bu bilgiler ne kandırmacadır nede yalan dolan.Official olaydır.Uğraşacakta değilim bu tür saçmalıklarla ama bana önemli geldi.Ve anasayfada haberlere yazayım dedim Haber yaz eskiden vardı şimdi yok nasıl oluyorsa neyse...
Ne kadar doğru nekadar yanlış bilemem.
ALINTIDIR