mustea Orjinal Mesajı Yazan: x_large Bende mezarlığa gidip bazuka attım ama bişey olmadı :D mezarlık tam olarak nerde 2 de fatiha okuyalım
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: kale20 hayalet gelince adam titremeye başladı.deşik sesler geldi .ama çekemedim. foto makinası çıkartmaya uğraşma ,direkt printe bas :)
MercilesS Bence de fake gibi duruyor. Bu arada resmin çekildiği mekan San Andreas'ın neresinde ben pek çözemedimde? :D
*EmPeRoR* Bakin bi kere UFO lar bu kadar belirgin olsa herkes görürdü deil mi??? Yani bu resim fake ya da modlu ya daonun gibi bisi:D
xxxxxxxxxxxxxxxx fake babalar fake şu polis arabasını havaya almış ya ona dikkatli bakın perspektifidnen anlıyo insan beyler
kale20 Hepsi bir anda geldi ve o arbaları alıp gittiler.Ve sonra f-16 uçakları peşinden gitti ama yakalayaamadı.tekina bomba attılar.ama bir şey olmadı.Ve sonra trafikteki arabaların biri patladıhepsi patlamaya başladıve ben öldüm.Geri aynı yere gittim ama her şey normaldi.
Ryan Atwood Bence farkında olmadan bi mod yüklemişsin ya da birisi yüklemiş. Ben her dakka otoyoldayım hiç bişey olmuyo. :D:D