kale20 gece mezarda dolaşıyordum oraya bir bazuka attım ve hertaraf birden yanmaya başladı arsından beyaz birşey çıktı ağazından bana ateş gönderiyordu.Print screen yaptım ama resmi buraya nasıl koyacam bilgi verirdeniz sevinirim.
*EmPeRoR* Bak http://imageshack.us a gir gözattan dosyayi seç.Upload a bas hotlink for forums 1 i kopyala buraya yapistir... Eger olmazsa resim büyük derse jpg olarak kaydet ok?
scarface1023 Kale20 mesaj gelmiş resim yok.Bide mynet'e yollamayı dene. bydodo@mynet.com Hotmailde bi sorun var hiç bir msn'i açmıyooo.
kale20 mail yazrken en altta dosya ekle var ordan göz at dedim ve ekle dedim ve sana gönderdim.???????