Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer
beyler pes5 çıkana kadar cafelerde idare etcez bizim burda bi kaç cafede we9 die we8 tsl war millet te aaa we9 war diip oynuo tabi herkes bizmi;)
evet yaa aynı olay izmirdede var salaklara diyom olum we9 ağustos 4 de çıakcak ama bizim ordaki vafede vcar diyolar :D