Gkan_ Beyler ps2 sahipleri için sevindirirci bi haber.WE9 4 ağustosta çıkıyor.Türk takımlarıda bu sefer lisanslı.Yani düzgün isim ve formalar olacak.Yeni ülke takımları,karlı hava ,yeni stadlar vb bir çok yenilik var......... Yeni ülke takımları. Kuveyt Jordan T&T kuzey kore Hongkong Fildişi sahilleri Venezuala Laos Thailand Uzbekistan Türkmenistan Tacakistan Vietnam
Gkan_ Orjinal Mesajı Yazan: AragornBurak Fenerbahçe var mı oyunda? İnşaallah bu sefer vardır. Bizi uğraştırmazlar çıkar çıkmaz. Türkiyeden 3 takım var hepside lisanslı. Galatasaray , Fenerbahçe , Beşiktaş
Ensari KOÇKAN pc için ne zaman çıkacağını bilen var mı ?? birde bilen varsa ps2 emulatör nerden bulabilirim. şimdiden teşekkürler..
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: Ensari KOÇKAN hiçbilgim yok. bu 4 ağustos pc için mi geçerli olan tarih ?? hayır ps2 için 4 ağustosta we9 pc için pes5 ekimde
Gkan_ Orjinal Mesajı Yazan: Black God nerden biliyorsun gkan 3 büyüklerin lisaslı olacağını yani kaynak ne ? İLK SAYFAYA BAKMAN YETER BİLADER.Sadece resim olarak ta deil.Ee benimde kaynaklarım olsun yaniiii :D
orkunbjk 3 büyükler lisanslı olarak varsa Müthiş haber. we9 da değil ama pes5'de transferler güncel olacaktır. riberry'nin GS'de gözükmesi normal. BJK'de lisanslı ise büyük olasılıkla puma formaları ile olacaktır...
2ampara***Womanizer beyler pes5 çıkana kadar cafelerde idare etcez bizim burda bi kaç cafede we9 die we8 tsl war millet te aaa we9 war diip oynuo tabi herkes bizmi;)