Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
"Ne İsmail YK robot değil mi?" Alın, tartışın.
evet katılıyorum (adam görüşünü bildirmemiş ki, neye katılıyorum la :)), ben de bi japonya seyahatim sırasında bu asimo denen robotun ilk prototipini gördüm, ve türkiyeye geldiğimde, hiç bi şey konuşmadım hep :gozluk: hüp sustum........
ama şu kadarını söyliyim gördüğüm şey ismail yk'ydı :)
şimdi konuşadabiliyo, dansda ediyo, herşeyi de yapıyo :P
ben sormak istiyorum tekrar (gerçi tartışan yok ama seviyeniz yetmiyo heralde, öyle bilgi ister benim konularım :) )
--Profiterol meyve mi sebze mi :P