TheMouzy Buraya verilen konuyla ilgili tezini savunma ve karşınızdakinin tezini çürütme işlemlerinizi yapımıız . ilk konu benden: tükenmez kalem neden tükenir? (başlagıca kolay bi konuyla olur sa iyi oludiye) hadi tartışın !!!! :D :confused: :,( :rolleye3: :sly: :p :) :scn_dj: :bruce: :drapeau: :gozluk:
Venom sonuçta tükenmeyecek bişi yoktur.... mürekkep de dahil olmak üzere bu çok kolaydı.... **yoğurt katı mı sıvı mı???????** **Edit: oda sıcaklığında** **şimdi oldu mu masterran**
taylan1991 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ sonuçta tükenmeyecek bişi yoktur.... mürekkep de dahil olmak üzere bu çok kolaydı.... yoğurt katı mı sıvı mı??????? bakış açısına göre sıvı ve katıdır...dışı katı ama içi sıvıdır....
masterran Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ sonuçta tükenmeyecek bişi yoktur.... mürekkep de dahil olmak üzere bu çok kolaydı.... yoğurt katı mı sıvı mı??????? kaynama noktasını geçtiğinde gaz bile olabilir...soru baştan yanlış yani :p ben soruyorum o zaman , --8 çift sayı mı :) (cevizkıran:)) ben size söyliyim bu konu hepten cıvır ama hadi hayırlısı :rolleye3:
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ sonuçta tükenmeyecek bişi yoktur.... mürekkep de dahil olmak üzere bu çok kolaydı.... abim madem herşey tükeniyor adı niye tükenmez kalem bunu açıkla
Venom Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX abim madem herşey tükeniyor adı niye tükenmez kalem bunu açıkla malları satmak için:) millet ilk zamanlar alsın malı die "bu kalem tükenmiyor" demişler yani kazıklamışlar milleti o gün bu gündür kalemin ismi kalmış öyle
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ malları satmak için:) millet ilk zamanlar alsın malı die "bu kalem tükenmiyor" demişler yani kazıklamışlar milleti o gün bu gündür kalemin ismi kalmış öyle madem milleti kazıklıyolar bu adamlar .bne mi?
footer tükenmez kaleme nie tükenmez kalem demişler çünkü çok geç bitiyor adi mürekkeplileri hariç ama abi konu saçma yaf neyi tartışalım kalemin tükenip tükenmemesinden bizene:scnbebek:
TheMouzy He birde isviçreli bilim adamları niye hep detarjanla ilili deneyler yapıyo? adama yazık deil mi? okadar oku dirsek çürüt git kıytırık bir detarjan bul
masterran hacı bu arada ben sende hafiften bi mesaj sayısını da arttıralım amacı sezdim şu konuda, 6. mesajı yazmışsın maşallah, (takma kafaya, takılıyorum..:))
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: masterran hacı bu arada ben sende hafiften bi mesaj sayısını da arttıralım amacı sezdim şu konuda, 6. mesajı yazmışsın maşallah, (takma kafaya, takılıyorum..:)) ömer sen zaten takılmadan duramassın :);)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş tezlerinizi acayip cürütürüm,hepinizi çok yanlış düşünüyorsunuz,hepinizi çürüttüm. iyi sen öyle san....
KalkVeSavas ben tartışacağız diye geldim,şark muhabbetine dönmüş ortalık.kalemim kılıcımdır,hedef olmayın sakın :)=
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş ben tartışacağız diye geldim,şark muhabbetine dönmüş ortalık.kalemim kılıcımdır,hedef olmayın sakın :)= sende zaten tartışmaya yer arıyordun ;) benimde klavyem kalkanım mausum kılıcımdır...