Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
bence defansı sağlama al kontraatak oyna başka türlü işin çok zor...
bu soledigin sey bana bisey hatirlatti
daha ilk fm yi almistim ve FB ile ilk sezonumu bitirpdum 1 as bi 1 yedek defans sakat rakip ingiltere ligi birincisi Arsenal... altyapidan bi defans ilk11de bi tanede yedekte basladik maca taktik 5-4-1 olarak basladim altyapidan gelen defans can arat(adini unutmadim:)) kendine gore harika oynuyor orta saha dokuluyordu (bu arda deplasmanda highbury de oynuyoruz.) dakika 60 falan topu cizgiden cikartan can arat uzun bi pas atti oyuna sonradan giren semih lehmann la karsi karsiya aklima gelen butun dualari ettim semih topu asirtti ve gol.FB highbury de 1-0 onde dakika 86-87 falan tam yendim diyecem pires gol atti. dakika 90+(ilk mac 1-1) nobre nin vurusunudan olusan korner alex ortayi acti semih kafa vurdu defans uzaklastirdi ondan sonra topla bulusan can arat 35 metreden yaptigi vurusla lehmann kaleye gomup benide sevince bogmustu
o maci hiic unutmam.... ertesi sezon her mac yedekte can arat vardi