Ben eskiden (cm'de) çoğu zaman taktik değiştirirdim.. ufak takımlara ayrı, derbilere ayrı, avrupaya ayrı, kupaya ayrı.... bir sürü taktik.. dolayısıyla futbolcular alışamıyor taktiklere.. tek taktik kullanmak en iyisi. tabi taktik tutmazsa değiştirilir :)
şimdiye kadar markajları hiç denemedim.. marking özelliği yüksek oyuncularımla bir denemeliyim, daha 3. turda EURO cup tan elenmeyeyim :)
yav 3. tur yazdım da şimdi dikkatimi çekti.. Real madrid in ne işi var ki euro cup'ın 3. turunda, Şampiyonlar liginde olması gerekmez mi (fm'de 1. sezondayım 2004-2005) :confused: