GOZİT ne alaka hala pivotları yok zaten capleri rezalet carter-jefferson-kidd üçlüsünün toplam kontratları 200 000 000 $ civarı
All for one.One for all. Haa GOZİTcan hiç coşmadılar yau C:Krstic PF:Apo SF:Jefferson SG:Carter PG:Kidd(back-up Mcinnis) Bu coşma diil mi?
GOZİT Orjinal Mesajı Yazan: All for one.One for all. Haa GOZİTcan hiç coşmadılar yau C:Krstic PF:Apo SF:Jefferson SG:Carter PG:Kidd(back-up Mcinnis) Bu coşma diil mi? değil adam gibi bench yok.Lakersın 2 sezon önce çok daha iyi kadro kurup fisher ın balına attığı basketle zarzor finale çıkıp bi maç aldığını unutmayalım.
GOZİT hangi takım benchsiz başarı yapmış phonix i gördünüz spurs ezdi onları kidd 40 dk. oynayamaz artık zor iyi bi takım ama doğu da daha iyileri var
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT new orleans 3 yıllık anlaşmış kaç para olduğunu bulamadım $10 milyon olması lazım
CarlosSantana geçen sezon houston rockets'ta fazla şans bulamayan rod strickland euroleague takımlarından zalgirisle 1 yıllığına anlaşmış
Clooney86 Doğuda Nets den iyi Takım varsa Detroit ve Miami dir 3.De Nets Sonra diğerleri ...Ayrıca Cavaliers de baya iyi oldu..!
beko Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana geçen sezon houston rockets'ta fazla şans bulamayan rod strickland euroleague takımlarından zalgirisle 1 yıllığına anlaşmış rod strickland sevdiğim oyunculardan biriydi iyi pasör umarım başarılı olur... bu arada macijauskas ın aldığı para açıklanmamış... damon stoudamire memphis le anlaştı
*{Bå®ô$_1905}* Pistons , Milicic'in opsiyonunu kullanarak sözleşmesini uzattı. Bence lüzumsuz bir iş yaptılar çünkü Milicic'te hiç gelecek yok. Yaz Ligi'ndeki performanslarını tam olarak bilmiyorum ama 2 sezondur görüyoruz. Doğru dürüst süre alamasa bile aldığı sürelerde de yaptığı salaklıklarla adından sıkça söz ettirdi. Artık Pistons'ta Larry Brown yok. Belki de onun gidişiyle beraber Milicic'in süreleri artacaktır ama istatistiklerinin artacağını hiç sanmıyorum.
*{Bå®ô$_1905}* Stromile Swift , beklendiği gibi Houston Rockets'la anlaştı. Resmi sözleşmeye haftaya imza atacakmış. Seçildiği yere göre bence hala bekleneni veremedi. O kadar yüksek bi yerden seçilen bir oyuncunun çok daha iyisini yapması lazım. Belki de kan değişiklliği Swift'e yarar. Houston'ın potaaltı sağlam değildi. Yao için yorum yapmıyorum , en nefret ettiğim oyuncuların başında geliyo. Eğer yorum yaparsam taraflı olabilir. Weatherspoon + Howard = Okafor(öylesine örnek verdim) Swift'in gelmesi çok iyi oldu Houston'ın potaaltı güçlendi. Ama önümüzdeki sezon beklenilen patlamayı yapabilir mi o konuda şüphelerim var. Ayrıca Houston'ın sağlam bi 3 numaraya ihtiyacı var bence.
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT 3 numara Tmac oynuyo 1-Sura 2-Wesley 3-Tmac Ya yine de T-mac'in asıl pozisyonu 2 numara. 3 numarada zorlanabilir önümüzdeki sezon. O yüzden iyi bi 3 numara alsalar iyi olur. Wesley ve Barry iyi 2 yedek olurlar. Ward ve Sura 1 numarayı götürürler. 2 numarada T-mac zaten banko. 3 numaraya iyi bi transfer + S.Padgett tamamdır işte. Potaaltında zaten sorun yok gibi. Bu arada potaaltında Mutombo'yu söylemeyi unuttum. Her ne kadar 40 yaşında olsa bile , büyük ihtimalle retire olacaksa bile yine de zaman zaman iyi katkılar yaptı.