SteGaNoS dokunmak güseldir,her zaman dokundururum ben Yüzeysel temas dokunmak Sürtünmek Genciz güseliz Hi ha haa.!
masterran bence var ya şu konu rezalet ötesi bi konu....böyle dokunmak diye konu açarsan 14 yaşında toy delikanlılar da böyle cıvıtır yani, neyi nereye açıyosun dikkat etmeli insan...
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: masterran bence var ya şu konu rezalet ötesi bi konu....böyle dokunmak diye konu açarsan 14 yaşında toy delikanlılar da böyle cıvıtır yani, neyi nereye açıyosun dikkat etmeli insan... Açandan ziyade mesaj yazanlara baksak daha iyi. ben de konuyu dağıtmayayım da, verilen mesaj önemli ;)
RubenMartin sarılmak bence iyidir.. İLk temasır geleceğe yönelik.. :) inşallah bayan üye falan okumaz..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu KONUNUN GENE SUYU ÇIKMIŞ. ibo yine sinirlendin abi...sakinleş yaf.senin odanın sıcaklıı arttı yine galiba :D