cacio m. materazzi (kornerdende epey gol atıyor), Javier Zanetti defansın sağında baya iyi ve süpriz ileri çıkışlarıyla takıma baya yarar sağlıyor, Naldo ve V. Kompany için fazla söze gerek yok :D
fmbilen TABİ Kİ NESTA-CANNAVARO-TERRY-THURAM BAŞKA SI YALAN YEDEK DEFANSLAR:FERDINAND-LUCIO-HEINZE-PUYOL
bjkufo ben butun savunma oyuncularıyla oynamadım ama a.madridteki son sezonumdaki savunma kurgusuyla 20'nin biraz ustunde gol yemistim. dl - dede dr - josemi dc - coloccini dc - kompany simdi real madridteyim,savunmalarında mexes var, o da cok iyi.
Tearaway Legrotelli Tomas Ujfalusi O'Shea Juan Benim defansım bu italyada şampiyonluğa oynuom ;) ki yani bence italyada şamp olmak cok zor ben henüz 3. sezonumda ulaşıcam gibi