ermanry BEYLER SİZCE EN İYİ DEFANS KİM BEN BİR KAÇ TANE YAZİM 1)PUYOL 2)FERDİNAND 3)STAM 4)KOMPANY 5)VAN DEN BORRE 6)JOSE JULİAN DELA CUESTA 7)NESTA 8)WALTER SAMUEL VALLA SİZDE YAZIN ARTIK BU DEFANSLARI BİR TAKIMDA TOPLAMAKTAN SIKILDIM :confused: :eek:
MercilesS Glen Johnson-John Terry-Alessandro Nesta-Wayne Bridge Chelsea'de oynuyorum ve gerçek hayatta da Chelsea'yi tuttuğum için böle bir defans seçimi :p
immigrant steven taylor (newcastle) (şiddetle tavsiye edilir) chidi odiah (cska moscova) luisao (benfica) john heitinga nigel de jong lewandowski (shakhtar)