Orjinal Mesajı Yazan: taylan1991
abi 15 yaşındayım ve 25 yaşında kızla ilgilenmem bence yaşıtım da çok güzel kızlar war...YAŞ AŞKA ENGEL
asıl güzel kızlar
bizim yaşımızdakiler
hocam sana 25 yaşındakiyle
ilgilen diyen yokki
2-3 yaş büyüğün olur en fazla
zaten 25'lik kız ne sana
ne de bana bakar? ;)