gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: 6630 bunun kesin cevabı yok nedenmi şöyle düşünün iki kişi var biri 5 biri 18 sizce normal olurmu verdiniz cevabı duyorum hayır beki biri 80 diyeri 93 sizce normalmi çogunluk evet diçek ama bakın arada ikisindede 13 yaş fark var beki tebkiler neden farklı çünkü aşkın kimyasıyla matamatiğin kimyası farklıdır kısaca bu sorunun cevabı yok.Ama şöyle diyebiliriz yaş ilerledikce aradaki yaş varkı psikolojik olarak eriyor 5 yaşındaki biri ile 18 yaşındaki biri anlaşamazken 80 ile 93 yaşlarındaki iki insan gayet normal anlaşa bilir anladınızmı yani bu sorunun cevabı aradaki farka değil zamana ve olgunlaşmaya bağlıdır gercekten güzel acıklamıssın ve dedigin gibi belli bi süreden sonra aradaki yas farkı kendiliginden eriyor... ama ben su yasım icin +1'den -2'ye kadar diorum....;););)
NORTON Arada cok büyük yas farki olursa isler yolunda gitmez zaten böyle bir iliski pek uzun sürmez ama -1 +4 olabilr...
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem gercekten güzel acıklamıssın ve dedigin gibi belli bi süreden sonra aradaki yas farkı kendiliginden eriyor... ama ben su yasım icin +1'den -2'ye kadar diorum....;););) +1 aynen
KalkVeSavas Bir kız her zaman kendinden büyük olanla birşeyler yapmak ister.yani daha iyi korur,daha karizmatik görünür.daha güven verir.
6630 Bir örnek daha vereğim örneğin bir insan ömrü ortalama 70-80 değilde 2000-2500 yıl olsaydı (saçma gelebilir ama varsayalımki öyle oysun) 1500 yaşındaki biriyle 1513 yaşındaki birini ilişkisi herkeze gayet normal gelirdi nedeni basit insanların yaşı ilerledikçe aradaki yaş farkı psikolojik olarak eriyor aslında bana da garip geliyor ama gerçek mesala iki yaşlı insan görüyoruz basen televisyonda veya günlük hayatda nadirende olsa ve şöyle diyoruz nekadar uyumlu bir çift sonra yaşlarını soruyoruz biri 75 diyeri 83 diyor inanmıyoruz ama inanmamız için nüfüs çüzdanlarını gösterdiklerinde şaşırıyoruz işte bunun nedeni zamanla insanlar arası yaş farkı giderek fiziksel ve psikolojik olarak kapanabiliyor garip ama gerçek.Yukarda vediğim yaş örneklerini (1500 yaşındaki biriyle 1513 )insanların yaşı ilerledikçe aradaki farkın ne kadar azaldını anlata bilmek için verdim.Biz insanların psikolojisinden kaynaklanıyor heralde insanlar arasındaki yaş farkı sanki hiç yokmuş gibi geliyor insana tuhaf bana da saçma geliyordu ama uzun uzun düşününçe bu sonuça vardım gerçekten ama insanların yaşı ilerledikçe gariptir etraflarındaki kendilerinden büyük insanlarla aralarındaki yaş farkı o insanlara his ettirmeden eriyor.Mesala bizden 5-10 yaş küçük yakınlarımız kuzen gibi bize küçük yaşlardayken abi diye hitap ederken ilerliyen yıllarda abi yerine sadece adımızla hitap ediyorlar dikkat edin eminim sizin kuzen lerinizde böyledir yada sizde eskiden sizden büyük olan kuzenlerinize abi derken şimdi omlara adlarıyla hitap ediyorsunuzdur.Yanılıyormuyum...
tolgajk ben şu anda (15 sayarsak) tatildeki kız arkdaşım bnden 3 yaş büyüktü tabi kız olupta büyük olması önemli ;) yani benm yaşımda olupta kızın 18 yaşında olması baya fark aslında
CarlosSantana yaş farkının bence şimdi önemi var 3-4 yaş farkedince olmuyo ama ilerde 25 ile 28 yaş olunca farketmez ;)
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: 6630 boy o kadarda önemli değil en azından biz erkekler için katılıyorum bence de boyun o kadar önemi yok ben çok kişi gördüm en az 20-25 cm fark var ama mutlular mı? evet o zaman sorun olmuyo
mirдňdд yaş farkı bence aşka engel değil tabii çok fark olmıycak mesela 5-6 yaş engel değil ama 10 yaş fark bence engeldir
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: 6630 boyların aynı olması neden engel olsunki walla ha niye engel olcakmış daha iyi olur ki