Dabulu benim parma ile kadrom. frey dellas cannavaro c.pander troure roger hübscman cafu ferronetti bierofka locatelli morfeo emre b. rui costa z.zidane mitea f.totti berbatov gillardino a.cassano bu arada sen gilardino yu ne yaptın? öyle forwet kaptırılırmı?
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway gilardinoya nasıl kontrat yenilettin ya abi adamı kaptı milan sözleşme yenileyemedim gilardino nun favori personel i benim o yüzden hemen imzaladı :) ancelotti nin de favori personel i benim aramızdan su sızmıyo :)
Tearaway haha nasıl yaptın be onu ya bide olm bu kulübün finansmı hiç mi düzelmez ?? bilader dedeyi sattım 30m bide 6-7m adamlar sattım sezon bitio bakıom kasa süper fln yeni sezon bi acılıo hemen borca girioz sanırım bankaya borcumuz oldu için oluo böle seninde bölemi
fmbilen Fenerbahçe'ysen (ki bende fb'liiyim) forvet sana lazım hakkaten. Carignano,Cavenaghi,Muzzi,Senderos(defans ama çok gol atıyo kafayla),Cruz,ayrıca paranı arttır.Çok olursa Ronaldinho yu al.
frdkcl 1-Daniel Frediam Holm 2-Lebohang Mokoena 3-Daniel Omaya Braatheen 4-V.Sverskov 5-A.Yakubu.. Genç yetenekler..
burakg91 Fred, Diego Lima, Furkan Baştan bunlar çok iyi ve ucuz golcüler. 2 yıl oynatıp 10 M€ kar edebilirsin. Cafercan Aksu var bir de fakat genç olduğu için ilk 2 sezon kötü oynuyor ama sonra müthiş bir golcü oluyor. Cafercana biraz sabretmen lazım.
umut_sayar aruna kone , torres, cavenaghi,fabiano, ibra, eto, daniel holm norveçli müthiş bişey , podolski
asparuh alabilirseniz adrianoyu alın beyler yada cruizeroda fred var onu alın ikiside müthiş oyuncular adrianoya bi sezonda 78 goll attırdım :D
canter56 Bayern München'de Roy Maakay var ya da Messi'yi ucuzdan alabilirsin tabi başlardaysan. İlerdeysen biraz zor ama baştaysan ucuzdan alıp kolayca satabilirsin.