CrimE Orjinal Mesajı Yazan: @DR!@NO Kaç yılında cafercan?? 19 yaşına geldiğinde HSV ye 7.5 Sterline satmıştım ben. HELDER POSTİGA yı ŞiddetlE öneriyorum
jgajtu Orjinal Mesajı Yazan: @DR!@NO Kaç yılında cafercan?? walla Cafercan 23-24 yaşından sonra bi başlıyo atmaya bende değeri 19M $ sezonun ortası 27 golü var..
footer beyler denildimi bilmiom ama ilk yılınızda fazla parası artmadan alın haedo valdez(werder bremen)
abye paran yoksa veya genç bi adam arıosan cavenaghinin türkiye şubesi olan ali doganı öneriyorum skillerine bakma çok iyi oynuyor bu olmazsa tas tamer var oda tuncay gibi bir oyuncu
Eagle_Cem Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin Walla Albert Luque bu oyundaki favorim,adam 0 dan sol ayak dıs falso goller atıyo :D Benim de favorim o.Crespo yla beraber transfer ettim, yarım sezonda ikisi toplam 37 gol attılar.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway abi ben parmaya aldım ewerthonu cok kötü yaw cok gol kacırıo parma ile kaçıncı sezondasın? ilk yıl veya ikinci yılsa parmanın ekonomisine uygun bergamp ı al 1 yıllık işini görür....
Tearaway yok abi öle bi forvetlerim varki hepsini beleşe alıom kontrat sonunda hep catur cutur alıom bak kadrom Alberto Gk Frey Dellas Legrotelli Van Der Borre Juan Cannavaro Escude Riether Parisi Prutton Furlan Van Bommel Bierofka Adu Deco Petrov Buffel Tomasson Berbatov Ewerthon Yıl 2007 ama söle bisi var alıom msl oyuncuları 1 sene sonra daha yüksek maaş istiolar ödeyemiom hemen gidiolar bedne baska birini buluom yerlerine :D