Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
yaww ekim cok gc ? :(
Tamam kardes gel sunu agustos yapalim :p
Yaw sizde bir alemsiniz ha oyun cikmadan kisin ciksin diyorsunuz sonra demo ya bakip birseye yaramaz diyorsunuz..
Yaw ne acele ediyorsunuz ki adamlar zaten bir WeTurkaV.2 bombasi ile oyuna yeni bir boyut kazandirmislar hele biraz oynayin tadini cikarin ondan sonra :D