6630 Ben de çok merak ediyorum gerçek den demo ne zaman çıkçak.Oyun Agustos da çıkçak diye biliyorum ama şurası gerçek demo ne zaman çıkarsa oyun da ondan 1 ay sonra biyasa da olur orası kesin
mustea Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 ağustosta çıkacak oyun we9 yani sadece ps2 için pc için ise pes5 ekimde çıkacak aynen katılıyorum arkadaş dediği doğrudur we9 ps2 ye çıkacak ilk olarak sonra pes5 hem ps2 ye hem pc ye çıkacak
hedache buyuk ihtimalle pes4'u demosuna tercih edersin. ben acikcasi oyle buyuk bi degisiklik beklemiyorum, cikinca pes5i oyniycaz tabi de, adam gibi patchli bi pes4u tahminen pes5in kuru haline tercih ederim.
NORTON evet ekim cok gec ama sayili gün cabuk gecer, arkadaslar hani Pes4 bir hafta gecikmisti ya cikis tarihi gercekten o birhafta bir ay gibi gecti be...
aragorn_85 Orjinal Mesajı Yazan: tito1905 beyler izmir de ps2 kafe nerelerde var? bilen yazsın ekimi bekleyemem ben!!!!!! :=) izmir in neresindesin bilmem ama benim eniştemin aliağa da var git oraya benim ismimi söle sedat dersin .. adres: atatürk caddesi 76 b yasel internet cafe :D
tito1905 sagol oraya yolum duserse ugrarım.(buyuk ihtimal duser).ama bana izmir içinden ps2 cafeleri lazım:)sagol aragorn_85
scarface1023 Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR 1. we9 pc icin cikmiyor.. 2. we9 zaten 1-kac haftaya kalmaz cikacak.. Abi ben zaten ps2de oynuyorum.PS2'si olmayanlar düşünsün.:D
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: scarface1023 Abi ben zaten ps2de oynuyorum.PS2'si olmayanlar düşünsün.:D ps2 var ama kopyalanmis oyunlari oynayamiyorum.. ama fazla sürmeyecek onuda halledecegim..