ismet_nash benim en çok sevdiğim konu "Oyun : Çağrışım (Kişi başı günde max 3 mesaj)" walla okurken karnıma ağrılar giriyor nerden nereye gidiyor cevaplar (konuyu açmadan önce arattım yoktu böyle bir konu eskiden açılmışsa orasını bilmiyorum :p )
ŞANLI_ **Bnim Forum oyunlar ve Konu dışı forum ! AMA müzik ve fm2005 alt forumlarına da giriom yane :)**
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks nedir bu en sevdiiniz üye konuları flan yaa.herkes bi sevgi konusu açıo :) valla herkes aşık olmuş yafff :)
typhlosion SPOR Konu disi muziik footballmanager football manager turnuvalari oyunlar online oyunlar nerdeyse hepsi :)
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash benim en çok sevdiğim konu "Oyun : Çağrışım (Kişi başı günde max 3 mesaj)" walla okurken karnıma ağrılar giriyor nerden nereye gidiyor cevaplar (konuyu açmadan önce arattım yoktu böyle bir konu eskiden açılmışsa orasını bilmiyorum :p ) tam tersini düşünüyorum,bence çok zevksiz bir konu,2 kez fln yazdım oraya.
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş tam tersini düşünüyorum,bence çok zevksiz bir konu,2 kez fln yazdım oraya. herksein zevki farklıdır saygı gösteririm :scn_onay: :icelim:
CarlosSantana en sevdiğim yerler basketbol , konudışı ve mizah en sevdiğim konular "nba hakkında her türlü haber buraya" , "her türlü komik resim buraya" ve "2005-2006 nba'den transfer haberleri"
*{Bå®ô$_1905}* En sevdiğim konular kendi açtığım 2 konu olan "Nba Hakkında Her Türlü Haber Buraya" ve "Kız Tavlama Taktikleri" konularıydı... Ama maalesef "Kız Tavlama Taktikleri" konusu kapatıldı...