Orjinal Mesajı Yazan: behlem
Abi 10 değil 12 Mb. imiş. Yani ADSL 512 (Kbps) Bizimkide 12 MB Yani 12000 (Kbps) ADSL 512 nin 24 katı.... biliyorsunda bizimle dalga geçiyorsun herhalde
Kardeş, sen nerede oturuyorsun? :sly: Yurt dışından arkadaşlarımla konuşurken anlatırlardı da, burdan deli olurdum :mad: